Aνικανότητα των υπευθύνων διαχείρισης,αδιαφορία,αμέλεια ή μήπως σκοπιμότητα;!!!
Μόνο αλληλεπιδραστικές δεν μπορούν να χαρακτηριστούν οι δημοτικές υπηρεσίες στους πολίτες απο τους δήμους της Άνδρου, παρά το γεγονός οτι εντάχθηκαν και χρηματοδοτήθηκαν απο το ΚΠΣ για την αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση των πολιτών.
Αξίζει όμως τον κόπο να διαβάστε παρακάτω τις πραγματικές δυνατότητες που δίνονται σήμερα στον πολίτη για την εξυπηρέτησή του και στη συνέχεια ... επιχειρήστε να κάνετε εγγραφή στους ιστοχώρους για να εξυπηρετηθείτε.
Το αποτέλεσμα είμαι βέβαιος θα σας καταπλήξει!!!
Αν παρ' όλα αυτά δε βρείτε καμία άκρη, τα τηλέφωνα των υπευθύνων για τις ηλεκτρονικές πύλες των δήμων στις Κυκλάδες φαίνονται παρακάτω
Δήμος Άνδρου
Δήμος Κορθίου
Δήμος Υδρούσας
Πριν από 14 χρόνια
2 σχόλια:
Ο κ.ΓΡΗΓΟΡΑΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΥΔΡΟΥΣΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΗΛΕΦΩΝΟ;
θέλουμε WebCamera να μεταδίδει live τις συνεδριάσεις των ΔΣ στην Άνδρο.
Όποιος δήμαρχος μιλάει για διαφάνεια ας το κάνει.
Δημοσίευση σχολίου